restЕх, хубави почивни дни бяха тези 4-те между 19 и 22 септември. Толкова хубави, че не ми се искаше почивката да свършва и си пуснах отпуска за останалите 3 работни. Събра ми се 1 седмица + 1 уикенд и сега съм готов да изкарам още една такава почивка…

Честно да ви кажа обаче, много добре си изкарах. Организирахме се с компанията и си направихме един 4-дневен трип със следния маршрут. От София тръгнахме в събота до Кюстендил. Не бързахме особено, защото на никой от компанията не му се ставаше рано, пък и от 5-те човека все някой от нас щеше да се успи и да се ядосат останалите. Така че приготвихме се спокойно и към следобеда вече бяхме в Кюстендил. Разходихме се до известната крепост Хисарлъка, от която ви признавам, че останах впечатлен. Кюстенил също ми допадна като град – красив е, спокоен и с леко планински терен. Хапнахме, пийнахме, разходихме се на спокойствие и си легнахме сравнително рано вечерта, че на следващия ден ни предстоеше изпитание…

В неделя се отправихме към х.Осогово, откъдето поехме в посока връх Руен. Бях подготвен, че преходът до там е лек, но мноооого продължителен. По 14 км в посока, та събраха се 28 км. пеша в планински терен, които минахме за около 11-12 часа с почивка от 1 час на върха.

В понеделник, след като бяхме преспали още една вечер в Кюстендил, решихме да отскочим до Мелник и Сандански. Покрай тях разгледахме и Рупите, Петрич, Самуиловата крепост… общо взето пак си повървяхме стабилно.

Nebet_Tebet_Hill_Plovdiv_BulgariaВъв вторник някой от групата ни предложи да сме минели на връщане през Пловдив! Представяте ли си? От Мелник за София през Пловдив. Сериозна отбивка си беше, но и нея я на направихме в името на доброто пътуване. Разходихме се из центъра и Стария град. Хапнахме и там в едно заведение и вечерта се натоварихме за последно в колата. Прибрахме се доста късно в София и всички бяхме изморени. Добре, че аз разполагах с още няколко почивни дни, за да си почина от почивката… От утре обаче се връщам в реалността и към ежедневната работа.